Hoe het boek Fit Chef je kan helpen bij billen trainen

De bestseller Fit Chef van Mark van Oosterwijck is een van de weinige, professionele boeken vol met eiwitrijke recepten. Dit boek is bedoeld voor twee doelgroepen: mensen die af willen vallen en mensen die sterker willen worden (droog willen trainen of meer spiermassa op willen bouwen). En aangezien jij tot die laatste hoort – want je wil afvallen bij je kont om strakkere billen te krijgen óf je wil grotere billen door het eten van meer eiwitten – kun jij veel baat hebben bij dit receptenboek. In dit artikel leggen we je uit waarom.

 

De basis van billen trainen

Als je bilspieren gaat trainen, moet de basis goed zijn. Dat betekent onder meer dat je voldoende moet rusten en tussen trainingen de tijd moet geven aan je spieren om te herstellen. Maar het betekent ook dat je moet weten wat je eet. Gezonde voeding is koolhydraatarm en rijk aan eiwitten.

Wat dat betreft zit je goed met een boek vol eiwitrijke recepten dat zich ook nog eens richt op sporters, zoals jij. Het boek helpt je om meer kennis te verkrijgen over je voeding en hoe voeding helpt om spieren te laten groeien en sterker te maken. Daarnaast krijg je vele ideeën om eiwitten in je voeding toe te voegen, waardoor je zeker spiermassa op gaat bouwen en meer energie krijgt om je training uit te voeren.

 

Eiwitten helpen je billen groeien en vetmassa slinken

Daarnaast is het handig om eiwitten te nuttigen. Eiwitten hebben namelijk een aantal positieve eigenschappen:

  • Ze vervangen in eiwitrijke recepten de koolhydraten, waardoor koolhydraten niet worden opgeslagen als vet;
  • Eiwitten kunnen niet worden opgeslagen als vet en moeten door het lichaam verbrand worden;
  • Door die verbranding “prikkelen” eiwitten de spiergroepen die enorm belast worden, waardoor ze groeien, steviger en groter worden;
  • Het eten van eiwitten stilt de honger en geeft een gevoel van verzadiging (je hebt geen zin in snacks en tussendoortjes).

Het mag duidelijk zijn dat bij een training voor bilspieren een boek met eiwitrijke recepten niet mag ontbreken. Behalve aan goede recepten heb je ook nog eens veel baat bij een weekschema. Daarin staat namelijk precies aangegeven wat je per week moet eten om optimaal af te vallen of spiermassa op te bouwen. Die weekschema’s krijg je bij Fit Chef geleverd.

 

Wat is Fit Chef?

Het boek Fit Chef is geschreven door gezondheidsgoeroe Mark van Oosterwijck. Hij is professioneel sporter en heeft al heel veel mensen geholpen om af te vallen door middel van een eiwitrijk voedingspatroon. Maar nog belangrijker: hij helpt sporters ook om meer spiermassa te genereren door het eten van eiwitten. Hij heeft dus heel veel verstand van eiwitten en bovendien veel ervaring. Die twee heeft hij gecombineerd in het mooi vormgegeven boek Fit Chef.

Met Fit Chef haal je een naslagwerk in huis dat je van alles leert over eiwitten, voeding en energie. Je haalt ruim 100 heerlijke gerechten in huis die je zeker zullen helpen om meer eiwitten binnen te krijgen. Ook krijg je weekschema’s van Mark waarmee je gericht een doel kunt stellen: afvallen of aankomen in spiermassa.

Combineer deze recepten en kennis met het uitvoeren van een goede bilspiertraining. Je zal ervaren dat je nog sneller resultaat bereikt.

Lees de review van FitChef >>

Laat een reactie achter

Pin It on Pinterest

Shares
Share This

Like jij dit bericht?

Deel het met je vrienden!