Schema: Strakke billen in 1 week

Wil jij strakke billen en het liefst al in 1 week? Als je je verdiept in de basis van strakke billen trainen, weet je dat het zeer intensief werk is. Het ligt er ook heel erg aan waar je vandaan komt. Als je nu een grote, dikke kont hebt kun je niet verwachten dat je binnen 1 week een strakke kont gaat krijgen.

Maar wel kun je in een week tijd het belangrijkste verschil maken en succesvol van start gaan met een goede training voor strakke billen. Voor het beste effect volg je onderstaand schema. We schrijven van dag tot dag op wat je moet doen en hoe je in 1 week tijd naar stevige billen toewerkt.

 

De Strakke Billen Training

Om te beginnen moet je een kijkje nemen op de website van de Strakke Billen Training. Je bent lang niet de enige die op zoek is naar manieren om strakke billen te krijgen. Professioneel trainer Nick de Zeeuw ontwikkelde een compleet trainingsprogramma dat jou gegarandeerd zal helpen aan die set strakke billen waar je nu van droomt.

Bekijk zijn website en lees zijn tips en adviezen. Overtuigd? Schaf de Strakke Billen Training dan aan en zie hoe snel jij over stevige billen kunt beschikken.

 

Weekschema

In onderstaand weekschema zetten we voor je uiteen wat je moet doen om aan stevige billen te kunnen komen. We lessen in deze week de basis voor verdere training, maar uiteraard ervaar je al na een paar dagen het effect van intensieve training.

 

Maandag

Op maandag verdiep je je in de voeding bij strakke billen training. Je gaat aan de slag met een koolhydraatarm dieet of een eiwitdieet en eet conform de recepten op onze website voor twee van de drie maaltijden. Kies bij voorkeur voor het ontbijt en het diner, want dan bereik je het snelste effect.

 

Dinsdag

Wederom eet je koolhydraatarm of eiwitrijk. Daarnaast ga je beginnen met het beginners trainingsschema. Wees er zeker van dat je de richtlijnen voor de genoemde oefeningen goed volgt. Hieronder vind je ze nog een keer:

Voer de oefeningen gedurende 20 minuten tot maximaal 30 minuten uit. De overige tijd ga je besteden aan cardiotraining. Kies voor hardlopen of fietsen in de sportschool. Kun je niet naar de sportschool? Ga dan 20 tot 30 minuten traplopen en las halverwege 2 minuten pauze in. Zorg dat je voldoende water drinkt.

 

Woensdag

Dit is een rustdag. Het enige dat je vandaag doet is koolhydraatarm of eiwitrijk eten en drinken. Verder rust je uit.

 

Donderdag

Normaal heb je 48 uur tussen trainingen zitten, maar je kan wel cardiotraining uitvoeren. Vandaag kies je één van de volgende activiteiten:

Wederom eet je vandaag conform een eiwitrijk of koolhydraatarm voedingspatroon.

 

Vrijdag

Vandaag ga je 40 minuten trainen met het schema voor beginners. Je neemt overal net iets meer de tijd voor. Span je bilspieren goed aan bij het uitvoeren van de oefeningen. Heb je het idee dat je tijd over hebt? Dan besteed je de rest van de tijd aan cardiotraining of traplopen. Je kunt ook gaan touwtje springen, want daarmee verbrand je in korte tijd veel energie (en dus vet bij je billen).

 

Zaterdag

Zaterdag is een rustdag. Je let deze dag alleen op je voeding.

 

Zondag

Vandaag mag je een stuk gaan hardlopen of fietsen. Kies voor een uur lichaamsbeweging. Wanneer je voor fietsen kiest, zal je je bilspieren zeker gaan voelen (wat je waarschijnlijk al een tijdje doet).

 

De basis is gelegd

Je eerste week zit erop. Het resultaat van deze week stevige billen trainen is dat de basis gelegd is. Je bilspieren hebben kunnen wennen aan intensieve training, je lijf kan zich klaar gaan maken om aan de bak te gaan. Jij hebt de Strakke Billen Training intussen bekeken en weet één ding zeker: binnen nu en een maand tot zes weken zijn de eerste resultaten zichtbaar.

Laat een reactie achter